Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Elektrické autá vytvoria viac CO2 ako dízlové? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

prečo som nedočítal

Váš príspevok a zastavil sa hneď pri bode životnosti batérií. Ignorujete základnú zásadnú vec pri životnosti batérií automobilu Tesla.
Viete, každý výrobca všetky údaje aby vyzerali "krajšie" uvádza za ideálnych podmienok a teda skutočná životnosť batérií v prípade automobilov tesla s určitosťou nebude dosahovať 800 tisíc cyklov.
 

Býk ide po červenej farbe!

Pre Vás je červená farba tvrdenie, že JE TO NEMOŽNÉ! A tak ste si prekrútili vetu, aby Vám to vyšlo. "800" je v texte použíté iba raz a to vo vete "Batéria pre Tesla Model 3 má podľa Tesla životnosť 800.000 km, nie ako je uvedené v štúdii 150.000 km."
Ignorujete fakt, že vývoj batérií ide veľmi rýchlo dopredu a sú známe Tesly, čo majú majazdené nad 300tis. km na jednu batériu. A budú mať viac, kým skončia životnosť. Ako to dosahujú? Tesla nedovolí nabiť doplna a vybiť na 0. Možno ste zaregistrovali, že pred tornádom majiteľom v USA odomkla kapacitu , aby došli ďalej. Inak nie. Takže Vy ste v tom, že výrobca údaje vymaľuje krajšie ako tu čo sa týka kapacity je to presne naopak - v aute s udávanou kapacitou povedzme 60kWh je batéria s kapacitou 72kWh a hneď to vydrží o stotisíce kilometrov dlhšie.

Teraz máte 4 možnosti, ako pokračovať. Buď sa vrátite naspäť k čítaniu, kde ste sa dopustil omylu, alebo si prečítate, čo Vám k pokračovaniu blogu doporučujem hocikde na špecializovaných weboch( Napr: http://www.hybrid.cz/baterie-e... ), alebo budete chodť po svet so svojím konceptom a vyhlasovať Ďalej, že niekto klame na blogu, že auto vydrží 800 000 nabíjacích cyklov, ale to je klamstvo, alebo budete tvrdiť, že klamú, že Tesla vydrží 800 000km. Lenže to budete mať smolu, pretože tretiu možnosť ste si vymysleli len aby ste mali pravdu a štvrta možnosť sa realizovala na batériach v testoch a životnosti niektorých konkrétnych batérií podľa štatistiky používateľov vo svete sa tých 800 000km dožijú.
 

 

v celom ďalšom texte údaj o 800 tisíc km nebol spochybnený. Ja trvdím že to v reále toľko nebude.

btw. aj pri spaľovacích motoroch máte vodičov ktorí dokážu jazdiť blízko papierovej spotreby, vodičov, ktorí jazdia ďaleko za papierovou spotrebou a drvivú väčšinu vodičov, ktorí jazdia priemerne ale papierovú spotrebu vôbec nedosahujú.
Źivotnosť batérií je rovnako ako dojazd iba teoretický údaj, ktorý vychádza z nejakých premenných.
 

Máte pravdu! Piano 2/3

nedal som Vám správny odkaz o konkrétnych údajoch z 350 elektromobilov Tesla konkrétneho modelu: https://www.teslamagazin.sk/st...
Tu máte zistenie, že stredná strata kapacity je za prvých 50tis. km 5% a za každých ďalších 50tis km po 1%. Ak veľa jazdíte a najmä po meste, tak sa Vám to oplatí.

Takže máme tu údaje z 350 aut o kapacite po 200tis km na urovni nad 90% povodnej, údaje z testu nabájania a vybíjania hovoriace o 800 tis. km(záruka Tesly je na kapacitu nad 70% udávanej), údaje o zopár autach, ktore najazdili 300-500tis km na jednu bateriu a tak mozeme povedat, ze bateria v Tesle bezne vydrzi nad 300 tis km s tym, ze auto ma mensie naklady na udrzbu, pretoze nepotrbeuje olej, ani opotrebenie piestnych kruzkov, remena, vstrekov, prevodovky, atd. riesit, ze?

"Źivotnosť batérií je rovnako ako dojazd iba teoretický údaj, ktorý vychádza z nejakých premenných." Týmto chcete spochybniť reálne dojazdy 200-500tis. km a test v labáku na 800tis km. a tvrdiť, že to v reálne prejde napríklad 1/10? 50 tis km? Dajte konkrétne číslo, ktorého sa môžeme chytiť v Ďalšej diskusii. :)
Zatiaľ ste sa chytili len čísla 800 000km, ktoré ste si pre zachovanie konzistencie zrejme dlhoročných tvrdení zmenili na 800 000 nabíjacích cyklov, len aby ste vlastnému mozgu dokázali, že máte pravdu. :)
 


Najčítanejšie


  1. Martin Greguš: Jozef Kmeto zomrel v sanitke. Jeho posledná výzva "neveriacim" 4 358
  2. Peter Remeselník: Prečo polícia odmietla potrestať páchateľa, ktorý narazil autom do ľudí a ušiel ? 4 027
  3. Jozef Kmeto: Obezita mi vzala všetko 1 958
  4. Peter Kollega: Robert Fico ako verejný obhajca zločinca Dušana K. 1 631
  5. Maroš Chmúrny: Spoločná zodpovednosť a R. Fico žije v strachu 1 020
  6. Martin Greguš: Antigenový test vs PCR test. Výsledky štúdie z ČR. Je v tom chaos, ako sa ma laik vyznať? 943
  7. Ján Jakubčo: Matovič, Krajčí.. hrdina alebo šašo? 838
  8. Rudolf Pado: Päťdesiat vlkov opäť na odstrel 785
  9. Zuzana Pelaez: Konzum v Kolumbii: dovidenia shopoholizmus, vitajte v ére našich prarodičov. 714
  10. Martina Paulenová: Dnes si beriem PN-ku 692

Rebríčky článkov


  1. Milan Božik: Naše mamy: ,,Nechytaj tie peniaze, sú špinavé”. Koronavírus a digitalizácia - prepojenie?
  2. Dušan Seberíni: Pán minister Krajčí nešaškujte
  3. Peter Slivovic: Prízrak
  4. Jozef Legény: Bytové hospodárstvo s.r.o. Revúca - čierna diera kde miznú peniaze Revúcej a Revúčanov
  5. Gabo Németh: Láska ako v ohni med
  6. Jozef Legény: Ľudia 65+ sa nepočítajú do štatistiky účasti. Teda ani do štatistiky pokút, pán Matovič?
  7. Dušan Seberíni: Čosi tu neštimuje
  8. Miriam Studeničová: Kráľovná podsvetia a Kráľ času! Fantastické nepoznané skutočnosti!
  9. Štefan Vidlár: O prokurvátoroch
  10. Andy Morávek: Ako som do CORWIN SK a.s. priniesol hotovosť na kúpu bytu… a oni ma otočili vo dverách


Už ste čítali?